عکس | پوستر عجیب «رقصنده» فیلم امین حیایی و امیر جعفری

فیلم سینمایی «رقصنده» که به تازگی مراحل آماده‌سازی آن به پایان رسیده، در ایران و هنگ کنگ فیلمبرداری شده است. فیلمنامه این فیلم توسط حمید اکبری‌خامنه نوشته شده است که نگارش کمدی سگ‌بند را در کارنامه کاری‌اش دارد.
عکس | پوستر عجیب «رقصنده» فیلم امین حیایی و امیر جعفری
کد خبر : ۴۸۴۸۵

فیلم سینمایی «رقصنده» با بازی امین حیایی، امیر جعفری و امیرحسین رستمی، به زودی به سینما‌ها می‌آید. بهمن گودرزی ۳ سال پس از فیلمبرداری رقصنده، این فیلم کمدی را به سینما‌ها می‌برد.

این فیلم که به تازگی مراحل آماده‌سازی آن به پایان رسیده، در ایران و هنگ کنگ فیلمبرداری شده است. فیلمنامه این فیلم توسط حمید اکبری‌خامنه نوشته شده است که نگارش کمدی سگ‌بند را در کارنامه کاری‌اش دارد.

عکس | پوستر عجیب «رقصنده» فیلم امین حیایی و امیر جعفری

امین حیایی، امیر جعفری و امیرحسین رستمی، اصلی‌ترین بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم راجع بوکسوری به نام صمد است که به قصد مهاجرت، ایران را ترک می‌کند و درگیر اتفاقات جالبی می‌شود.

رقصنده به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در هدایت‌فیلم تهیه و تحت لیبل کمپانی باز تولید شده است. این فیلم هم‌زمان با ایران در لندن، منچستر، کلن و آمستردام برای ایرانیان به نمایش درمی‌آید. گودرزی پیشتر با فیلم‌های شیش و بش، آتیش بازی و ثبت با سند برابر است، نبض اقبال مخاطبان را در دست گرفته بود.

با توجه به افت نسبی سینماها، نمایش یک فیلم کمدی خوب در آبان‌ماه می‌تواند اتفاق‌های خوبی را در گیشه رقم بزند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر